tror, men inte säker

Hej ^^
Jag var på RIX FM festivalen i Kungsträdgården igår, men orkar inte ladda upp biler än :/ är ju ganska slö, och har så himla mycket att göra :/ på onsdag kommer iallafall bild på en av mina två klänningar ^^
Men med tanke på rubriken så ska jag säga vad jag tror, men vad ja inte är säker på och det är att jag ska börja på min bok nu ^^ från och med min födelsedag (14 juni/torsda) :) det kommer bli en bok med massa foton, mat, recept och typ "dagbok" :)
Vi ska se hur lång tid det tar ^^ men jag kommer hålla på hela sommaren :)
Men nu ska jag dricka upp mitt te ;)
Kramiiz Nalliiz :) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0