sminkningen

Hej :) 
Jag har precis lärt mej hur det nya BLOGG fungerar!! ^^ yeay!!
Men jag vet ju nu hur man laddar upp bilder och lite så ^^
Jag har ju som sagt gjoert en sminkning, en ögonskugga och jag har även gjort ett collage med det ^^ sen lägger jag till ett till , check this....
 
Aja jag hade gjort ett med siffror och markerat vilka jag använda, men jag kan ju berätta om det är någon som vill veta ;) 
På bilderna högst är det bara det jag använde :) på bilderna sen så sitter dom i den årdningen jag använde dom :) på bild 2 använde jag bara den vita, på bild tr använde jag det tredje färgen på tredje raden (koppar), den andra färgen på sjunde raden (turkois) och den svarta lägnst ner åt höger :) 
Sminkningen är lite annorlunda men tyckte den blev cool :) 
Hoppas den kan insperera många av mina läsare, Kramiiz Nalliiz :) <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0