alltid, men aldrig

Hej :) 
Nu är jag back on track och har sett en grej...
Det finns ett program som heter "life unexpected" och då heter huvud personen Lux, att tänka på att allt kan hända är en sak jag ALLTID vill ha med mej. Därför har ja funderat på att lägga till de i mitt namn. Jag kommer alltid va Nalliiz, men nu kommer det bli Nalliiz-Lux. Vet att det låter strange men det är så jag vill ha det :) och det är inte efter lilla Lux som är med One Direction ibland :) 
Jag ska ladda upp massa bilder när jag kan och har tid :) 
Sen måste ja ju säga att jag har börjat med glasögon igen :/ RIKTIGA glasögon :/ men dom hjälper mot min huvudvärk :) 
Hade underbart :) 
Kram Nalliiz-Lux :) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0