wow!!

Hejsan :)
Idag slutade jag klockan 5 över 1, yeay ^^ helt underbart med en kort dag ^^
Charlie kom till mej sen vid 3 :) å han hade taggat upp mej med att jag skulle få en överraskning :D när han kommer till mej så ger han mej ett litet gullit kuvert med nåt i ^^ när jag öppnade var det bilder som Kandee hade målat, men de blev bättre för i kuvertet låg presentkort som kunde användas på Kandee-shop de va ju helt otroligt :D tack bästaste!!! :D

Sen måste man ju få tycka till lite här ...
Om man ringer till kundservice, ska det väl inte ta 200 år att komma från den mekaniska rösten?? sen är det väl kul om personen kan låta lite glad?? (det blev ju bättre mot slutet dock) 
Jag ringde tele2 angående min telefon... fick ingen serriöst ordentlig "fixning" på mitt problem :/ men ja ska få det fixat, där med bastu!! ;)
Men ska kolla klart på "djungelboken2" med Charlie :)
Hade bäst :) 
  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0