bambelie

Hej :)
Nu är ja hemma hos amelie :) vi kämpar för att ladda ner en film just nu ;) hela dan har bestått av film, men det är kul ;)
Just nu känner jag mej spidad, snacka med typ varenda människa i Göteborg (typ 5 st) men dom va i kyrkan å lyssna på musik (ungdomskväll) så det va jätte mycke ljud å jag blev as speedad efter det, sen snackade jag med nån kille som jag trodde skulle lugna ner mej för han brukar va så lugn, men näe då, vi sa typ hej 40 gånger det ända som var kul (bambelies pojkvän) haha, men sen ringde jag älskling å han lugnade ner mej :) han är bäst :) tack! <3
Men nu ska jag å bambelie vänta lite mer på filmen, hörs imorron :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0