sälja kakor

Hej/gomorron :)
Idag ska jag å nåra från min klass sälja kakor för att få in pengar till en klassresa :)
När jag stått ute i kylan i 4 h så kommer älskling å vi ska fixa massa godis till ikväll, men sen när vi kommer hem ska vi äta tacos :D yeay ^^ men sen måste man ju såklart göra läxor ... har musikläxa tills på månda, ska fixa den ikväll oxå (mycket ikväll) å sen imorron ska man dra å handla kläder :D ska se om jag lägger upp nå' bilder på dom imorron :)
igår fick jag min fjärrutlösare oxå :D yeay ^^ nu e man ju lycklig :D
... det lucktar kakor... ewe har typ 4 påsar med kakor här ;) haha :P
Men jag ska väl va social med ewe nu ;)
Hade bäst å hörs senare :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0