lite om idag

Hej :s
Jag fryser snart ihjäl asså ... stog ute i snö å kyla i 3h å 45 min, nu vill jag till Thailand :( men jag tog lite bilder för att tiden skulle gå fortare, sheck this ;)


ewe va den ända som va berädd på att jag skulle ta kort ;)

hanna flummade ur ;)

ewe ringde sin mamma å fråga om hon kunde komma å fixa sockor till oss, det kunde hon :) tack Gunnel! :)

sötnosarna ;) haha ;)
sen när jag hade "slutat" så gick jag in i affären å köpte lite saken till min älskade lilla katt :)

nu e hon snart klar med den första burken ;)
sen dom som känner mej eller har följt min blogg vet att jag ÄLSKAR kokos :) å min dröm blev sann, jag fick kakor som celise bakat å sen fanns det corny big med kokos smak :D yeay :D

mums!!
jag tog en bild på vad jag hade närmast när jag åkte till pappa förra helgen ...

lägg märket till loka LA coconut dream ;) hihi ^^
hörs snart :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0