julmys

Hej :)
Idag har jag och min familj gjort massa saker inför julen :) 
1. städa -.-
2. hämta gran ;)
3. bakning! ^^ 
måste ha musik när man ska göra nåt ^^
My mission va att göra "snöbollar" :) vi hade dock ingen kokos till utséendet så de blev socker på ;P 
limeskal som ingridiens
lite från "snöbollarna" på en mini marshmallow ^^
ischoklad på G
<3
experiment ^^ gott, men kanske lite socker för att kunna minska den bäska eftersmaken :)
äntligen två som kan hålla upp mina böcker :) köpte dom på inn och finn för nåra veckor sen :)
Hoppas alla haft en underbar dag? :) 
Kramiiz Nalliiz :) <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0