serious

Hej :)
Jag har kompisar i min närhet som haft det svårt för att föräldrar eller barn har blivit drabbade av cancer :/ oftast så tänker vi inte så mycket på cancer, eller andra sjukdomar, men det kanske vi borde?? :/
För inte så länge sen kollade jag på programmet "Sofias änglar" och då var det en liten flicka på kanske 7 år ,eller mindre tror ja, som hade blodcancer :/ de kämpade genom hela programmet för att hon skulle må bra, i slutet av programmet fick man se en film hur det hade gått sen, det var en anonym donator som hade skänkt något till henne, vilken hjälpte henne :) men sen när man trodde allt var bra, så dog hon. En liten flicka!?! :( det är inte rättvist någonstans :/   En man som bor här i närheten hade en dotter med en hjärntumör, hon dog oxå.  det är lixom inte rättvist :( Vi har inte kommit på något botmedel, och cancer är inget vi kan skydda oss mot (de flesta gångerna) men samtidigt så borde man stötta dom som har det och kanske försöka hjälpa läkarna med forskningen om cancer :) jag har gjort ett armband som enligt mej står för att jag vill hjälpa alla de som e utsatta :)
Armbandet ser ut såhär...
det får mej alltid att tänka på att det finns folk osm har det sämre och att jag är lyckligt lottad :)
Jag gör super duper gärna fler till den som vill ha, bara så att man kanske tänker på det och tillslut väljer att hjälpa :)
Hoppas ni vill hjälpa :)
Kramiiz Nalliiz :) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0