Uppsala bildbomb

Hej :)
Det kommer vara bild under varje bild men ingen lång berättelse ;)


nån liten man, typ biskop för i tiden, stog vid domkyrkan :)

min älskade kyrka ^^

de där är kyrkan breve domkyrkan :)

tänder ett ljus å tänker på alla som har det svårt :/

det va nån kvinna som hade gjort dom här, naturlig storlek å visade dom i kyrkan :)

Gustav Vasas grav, han låg där tsms me sina 2 fruar, första ser man suddig här närmast, den andra är på andra sidan ;)

dopskålen :) den va väldigt fin :) 

mitt ljus som jag tände andra dagen i kyrkan ^^

mitt ljus till höger och farmors ljus till vänster :) 

jag skriv lite i gästboken, ca 3 gånger i kyrkan å annars i alla gästböcker ja kom åt ^^

hade varit någon begravning, tråkit att se men de va väldigt fina kransar å fina små ord :/

jag fick en balong, å ja e ju coolast, ja fick välja först ^^

mini mini marränger (stavning*) från Ofvandals ^^

mums, såå söta :)

De va de finaste å kanske roligaste bilderna i Uppsala :)
Hade bäst :)
Kramiiz Nalliiz :) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0