19 pärlade älsklingar :)

Hej :)
Jag har tagit kort på mina pärlade armband, jag har ett armband som inte är med på bild, pärlade det efteråt :P 
Jag har delat upp dom i olika grupper typ ;) 
* Ulrik Munther
* Musik
* Utan bokstäver
* Djur
* Ord 
* Personer som är mej nära, men där ska armbandet ja pärlade efter vara med :/ 

Här kommer bilderna :)'


Alla mina älsklingar :)

Musik som ni ser, Ulrik borde vara med men han fick en egen grupp ^^ (Justin Bieber, Music, One Direction)

Utan bokstäver, de med gult, rosa å lila va de första ja gjorde ^^

Älskade Ulrik Munther ^^ (Ulrik Munther, the box, moments ago, alburn road, Ulrik in my heart xoxo Nalliiz)

mina små ord ^^ de va när ja nästan hade slut på bokstäver ja gjorde dom ^^ (joy, happy, sweet)

djur ^^ smulan min bebis :) å ja sa till ewe nån gång att ja skulle göra ett armband me lambi ^^ (smulan, lambi)

två personer som står mej nära :) har ett med Jonatan som är en an mina bästa killkompisar men de gjorde jag ju senare som sagt ^^ (Charlie, Ewe <3 Nalliiz)

Nu har ni sett mina armband, ja lever för armband ^^ 
Hade bäst :)
Kramiiz Nalliiz :) <3
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Vore jättegulligt om du Kommeterade på min blogg var du köpte pärlorna med bokstäver, är jätteintresserad av att göra ett Ulrik armband :3

2012-05-12 @ 18:21:26
URL: http://ofcgirl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0