dagbok med tips ^^

Hej :)
Jag är ju här på min prao plats å e överlycklig ^^ jag har 3 datorer ^^ 1 data som e 36 tum där jag redigerar en bild vi tagit, en liten amerikansk bärbar där jag bloggar, twittrar å e inne på fb å sen en data där ja lyssnar på musik ^^ im in a dream land ^^
Men jag skulle egentligen bara tipsa om min twitter så jag får de gjort nån gång när ja kmr ihåg ;) http://twitter.com/#!/Nalliiz å jag twittrar inte så mkt men vänta bara tills ja får en egen data hos mamma, då kmr de bli mkt twitter, mkt fb å många bilder ^^ men följ gärna min blogg ^^
Hade bäst :) 
Kramiiz Nalliiz :)  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0