hos pappa

Hej :)
Idol ikväll å ja hejjar ju ofc på MOA :D så underbar ^^ men de tråkigaste e ju att pappa å lena e tvugna att snacka jobb å planering mitt i allt ihop å då skulle pappa sänka, men stänger sedan av eftersom att jag å emma sitter med datorerna. Men jag var tvungen att skicke bilderna från idol till en kompis å då blev dom arga :/ men tack gode gud att det finns dator så man kan kolla på datan, kan ju lixom inte missa nu :p
Ja å som ni kanske fattar har ja kommit till pappa, mamma hade köpt en ny snygg å skön bil ^^ "da da da da da, im lovin it" ;P
Det kmr massa bilder å fler inlägg imorron, för ikväll orkar ja inte å ska snart bara chilla ^^
Så hade bäst ska kolla klart på idol ;)
Kramiiz Nalliiz :) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0