paaackaaaa :D

Heej alla glada läsare :)

Jag ska snart packa, ska ju till London på fredag :D me amelie :)
Jag kommer skriva dagbok där och dom bästa sakerna kommer komma upp påp bloggen ;) jag kommer video-blogga oxå :) om de funkar :P men jag kommer ta kort vart jag än är och vad jag än gör :) spec när vi e i madame tussauds där Justin Bieber dockan står :D sen i London eye :D asså gu va jag lääängtaaar :D
Jag kommer blogga snart igen och då får ni se lite bilder på min packning :P och lite bilder som ja o evelina tog idag :) sen kommer kanske evelina lägga upp ett videobloggs inlägg :P
Hörs snart :)
Kramiz Nalliiz :)


Kommentarer
Postat av: Lisa Nilsson

Sjukt snygg header! (:

2011-05-19 @ 22:32:36
URL: http://dreamingirl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0