en liten bok

Hej :)

Nu ska jag tippsa om en bok som jag läser :)
Den heter "hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" :)
Boken har tydligen gjort stor succé runt om i Sverige så jag kännde att jag behövde läsa den ;)
Hoppas alla vet vem Felix Herngren är?? Iallafall han kommer producera en film baserad på boken :)
Men boken handlar om en man som bor på ålderdomshemmet i Malmköping. Den dag han ska fylla 100 år gammal går han ut genom fönstret och ger sej ut på en upplevelse han aldrig skulole glömma, medans är på resan så ger han återblickar på sina tidagere upplevelser.
Den e faktiskt bra :)
Läs, läs, läs ;)
Ge gärna tips på böcker ni har läst, så tipsar jag om den här :) (bloggen kommer ju oxå stå ifall man vill fråga någe till läsaren)
Kramiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0