inget igår

Tjenixen :)

igår va de träning så ja hann inte skriva nåt :/ men nu har ja tid :) ja äe hemma hos ewe :) vi tog lite kort me hannas kamera, tills den gick sönder :/ binte rolit :( men ja va inte me på slutet, för ja blir inge bra på kort :o ja har en förmåga att bli ful på kort :o men kanske blir bättre me tiden :)
Ida slutade vi halv 12 för mia (min lärare) skulle typ till barnmorskan (hon äe gravid) men då sa hon att vi skulle plugga i skolan elr hemma för att vi slutade tidiare xP så ja, ewe, isa, hanna o celise satt i cafeterian o plugga :) de gick bra för mej faktist :) sen kom joel o skulle plugga vi bordet breve oss, o han tyckte de va as tråkit så han börja kasta sudd (hela, stora sudd) på oss xP ja o isa hade köpt kaffe o då börja han kasta i våra koppar xP isa hade druckit upp men ja hade kaffe kvar när han börja x( o de äe ju klart att när han har träffat i isas kopp så ska han kansta i min me kaffe kvar i, o såklart så träffar han :( o de skvätte kaffe över mina papper, mina nycklar, hannas papper o hannas bok :( dumma du joel ;P men du äe söt iaf ;P
Men nu har ja skrivit lagom mkt ;P
Hade gött :)
Kramiiz Nalliiz :) <3




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0