sista jobb-dagen :(

Hej :)

Idag var sista jobbdagen :( och gu va det var kul :) det började med att ewe stog och gav lappar till dom som provade kläder vid omklädningsrummen moch jag gick ut med en häst ;) sen bytte jag och ewe så jag stog där och gav ut lappar och ewe gick med hästarna (häst = klädställning på hjul) och ewe va jätte snäll för att vi bytte 10 min innan vi skulle :) tack ewe :) sen det bästa idag var att det var 2 kunder som frågade vad jag tyckte om hur kläderna satt på dom och vilken färg :D det var as gött :) sen när vi sluta fick vi nån konsti påse och sen ett snyggt linne :) dom linnena kom in i onsdas :) det va oxå gött :) (fast ja fatta inte grejjen me påsen)
Jag kommer ladda upp lite bilder från igår snart, men först ska ja berätta en as rolig sak x) jag och ewe avslöjade ett par innersta tankar/sanningar x) det va ju inte våra utan en annan persons x) haha det va kul x) men nu, bilderna :)


DEN VA TYP LÄSKIG FÖR DOM SMÅ PRICKARNA PÅ SJÖTSJÄRNAN RÖRDE SEJ HELA TIDEN

GALNA FISKEN

EWE PÅ LAGRET

EWE GILLAR MOBILKAMERAN

UPP UR PÅSE, UPP PÅ HULLORNA INNE PÅ LAGRET

DAGS ATT SERVERA - VITT UPP-TILL - SKJORTOR, SVART NER-TILL - STRUMPBYXOR/TAITS


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0