oj oj!

Hejsan tjossan :)
Jag vet att jag inte hat bloggat på länge nu men jag har haft fullt upp, packat till resan på freda, vi åker till grekland :) och sen har jag läst en bok, men det gjorde jag dock i bilen hit till mormor o morfar ;) jag har kommit till en typ 5 del av boken x) men den e väldit "tung" det handlar om en tjej, helt vanlig tjej som pluggar o hatar sin familj. Dom har flyttat en gång för att hennes pappa fick ett nytt jobb. När hon åker tillbaka till staden som hon bodde i när hon va liten för att hälsa på "mormor o morfar" så träffar hon en tjej som bjuder henne till en fest. På festen blir hon lurad till dråger. Hon säger att hon bara ska prova en gång, och bara en gång, men det måste hon prova en gång. Men det bara fortsätter och fortsätter. och boken består av en dagbok som är skriven av en vanlig 15årig tjej. Jag har fastnat för boken :)
Men som sagt så ska jag åka till grekland :) jag kommer ladda upp bilder och lite mer info sen när jag har kommit hem :) Jag är där 1 vecka, på Kreta, Chania :)
så hade gött :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0