nytt :)

Hejsan tjossan ;)

Idag har jag och mamma varit och handlat lite kläder :) mamma köpte 2 par tröjjor till mej :) det är ett par långa tröjjor med engelska/amerikanska lag på :) en som e lila med rosa text och en vei med röd text :) tyvärr inga bilder :/ och sen idag har jag på mej ett par byxor som jag fick av mamis jobbarkompis :) dom är as taita men jag gillar dom :) jag ska se till att bilder kommer :) och vi ska åka o köpa min kamera på sönda :D för att imorron ska vi plocka jordgubbar :) mumsit ;)
Senare idag ska jag till ewe :) då ska vi till hanna och hämta mina saker och sen ska vi köpa dricka och godis ;) mumsit ;) och efter det ska jag till amelie o sova hos henne :) hoppas de blir bra :) hoppas de inte blir för mkt smsande -.-' 
Men jag kommer nog ha kul, amelie har lovat mej en "Ben & Jerry" glass :D muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuums :D
Men nu ska jag kolla lite på sneakers och fina knästrumpor ;) så hade bra :)




Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, ingenting typ, jag jobbar jättemycket nu så jag är lite trött :) Har du haft en bra vecka då? :)



Vänligen, Sannalitens.blogg.se, en blogg om mig och kläder

2011-06-17 @ 20:14:59
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0