mobil kamera + kvalité = fiender

Hej :)

Nu har jag varit och cyklat, skulle köpa ost till lena men affären jag skulle handla i hade inte öppnat -.-' men jag fick ju röra lite på mej ;) men innan jag cykla så tog jag lite kort :) men med mobilen, aldså så blev det inte så bra kvalité på bilderna :( men här äe dom :)

SÅ VARMT ATT HUNDEN BLIR TRÖTT :(

HAN FÖLJDE MED MEJ UT NÄR JAG SKULLE TA KORT :)

SOOOOOLEEEEN :) MEN GU VA VARMT DET ÄR I SOLEN :S

FIN RHODODENDRON (stavning*) ÄR :)

JÄTTE GLAS MED SAFT ;D

LITEN VIT BLOMMA SOM LUKTAR JÄTTE STARKT ;)

Men nu får ni ha det bra :)




Kommentarer
Postat av: Hanna Stoor

Jo det är de,vi har körsbär på de :o

2011-06-12 @ 19:55:39
URL: http://hannabusungen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0