mede-test om mej ;)

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord: färger, pluggis, alltid annorlunda
Vad innebär mode för dig?: det är typ as VIKTIGT!
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?: gina tricot + H&M ungdom
Shoppar du second hand?: nej
Vilken är din favoritdesigner?: Kan Dee drawings :)
Vad är din favorit i sommar?:
Hur mycket shoppar du för i månaden?: just nu sparar jag pengar så typ inget alls
Dyraste plagget respektive billigaste?: dyraste: 599 :- billigaste: 99 :-
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?: ja ;)
Brukar du tröstshoppa?: aldrig
Högklackat eller lågklackat?: hög eller inte alls
Vilken är din drömväska?: har alla mina drömväskor
Vilket blir ditt nästa köp?: en tröjja tror jag ;)
Vilka är dina stilikoner?: foki, Kan Dee och mej själv (asså känsla)
Favoritplagg just nu?: min kött tröjja
Favoritaccessoarer?: alla mina armband :D




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0