klassens dag -.-'

Hejsan tjossan ;)

Idag har vi haft klassens dag -.-' asså då ska hela klassen vara tillsammans och göra saker tillsammans, men våran klass kollade på film (vid borden/bänkarna), vilket dock krånglade jätte mycke för det var fel på datorn -.-' och sen skulle vi gå ner till den lilla sjön som finns här i Malmköping, med då var vi inte med varann i 2 sekunder, alla bara drog -.-' eller jo tjejerna hängde med varann men killarna ville inte va med oss :( så det var typ den sämsta klassens dag ever :(
Okeej, bort från det tragiska, jag ska ha match idag :) vi får ju hoppas att det går bra :) fast när solen ligger på, håller man ju på att dö av värme x) men det larar vi ;)
Men nu ska jag kolla lite på mina nya älsklingar, One Direction :) mn Justin Bieber och Ulrik finns alltid i mitt hjärta :) men nu har det kommit flera idoler som jag är typ beroende av, som sagt, One Direction :D men iallafall, nu får ni ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Hoppas du får en bra vecka :) Har du gjort något roligt idag då? :)

2011-06-13 @ 22:48:44
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0