jobbet idag :)

Hej alla glada :)

Idag har jag varit på jobbet igen :) och idag var det roligare än igår ;) för att idag fick vi träffa TINA :)
Dagen började med att jag och ewe fick lägga/hänga upp alla kläder igen x) sen fick vi lägga T-shirts i olika högar :) "klaschiga" högst upp på bordet och "tråkiga" färger på undre hylla på bordet ;) sen fick vi gå in och jobba på lagret :) vi fick först hänga allt på galyar och sen fick vi packa upp alla nyheter :D det var nog det roligaste, för TINA va as rolig att vara med :D så vi hade as kul :) efter jobbet gick vi o köpte en tröjja på H&M :) jag ÄLSKAR den :) skön, cool o bara as grym :D och när vi åkte hem så va de as varmt i bussen :( asså jag var påväg att svimma :(
Men nu sitter jag i vardagsrummet med fönsterna öppna och det är skönt, när det blåser iallafall ;)
Och hallå, ett stort grattis till en av mina favorit göteborgare, Joar :) han fyller år idag :) GRATTIS igen :)
Men hade gött nu :)


GALNA FISKEN IGEN

COOL SJÖSTJÄRNA + GALNA FISKEN X)

EWES FISK ;) EWE SPEGLAS I GLASET + MERA SAKER SOM SPEGLAR SEJ + EN TJEJ I HÖRNET ;)

MIN ÄLSKADE TRÖJJA :D (LILLASYSTERS SAKER I BAKGRUNDEN) HAHA <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0