gulligast :)

Hej :)

Nu måste jag berätta typ det gulligaste ever :D kolla igår kväll låg jag och klappade Akilles (goldenretriver) och han halvt somna :) men sen när ja gick in till mitt rum och stängde av datan kom han efter och satte sej framför mej :) så jag klappade honom och då la han sej ner och somnade :D såååå guliit :) och jag kunde gå och borsta tänderna, byta om, säga godnatt till pappa och Lena och den komma in i mitt lilla rum igen och bädda, han sov hela tiden, han både snarkade och drömde ;) såå gullig :) man kunde ju nästan inte tro att han sov så djupt :) han som i säkert 45 min + :) han är as söt :)
Nu har farmor åkt hem :( och hon tog med sej kakorna och bullarna hon hade bakat ;( men vi har ballerina kladdkaka kvar :D sing halelujah ;D
Men nu ska jag kolla twitter och facebook :)
Hade gött alla goa människor :)


VOVEN I MITT LILLA RUM :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0