goodie, goodie :D

Hej :)

Nu sitter jag här framför datan och bloggar, något av det bästa som finns :) men det är bättre, jag sitter i min as mysiga "I <3 London"-tröjja + att jag dricker "Loka likes L.A coconut dream" + att min älskade Smulan (katt) kom in :D hon har varit ute i 2 - 3 dagar :( men nu har hon kommit in :) och jag har en plan, Igot a plan, jag ska ta kort veckan efter att jag börjat skolan på hur många flaskor loka jag har druckit, då ska vi se hur mycket gott vatten jag dricker och vilka jag dricker + mina favoriter ;) haha, det ska bli kul, jag har redan 9 eller 10 st, om man ska räkna från förra veckan och frammåt :D för att man kan ju inte motstå "Loka likes L.A coconutdream" ;) 
Men nu ska jag snart kolla kameror med Putte :) får se om vi hittar någon bra :) så hade bra :) 
Kramiiz Nalliiz :) <3

   
Smulan :) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0