det blir bättre <3

Hej :)

Nu sitter jag och kollar på "Det blir bättre <3" på tv3 :) det är det bästa programet, asså jag fick precis veta att det är ett barn varje vecka som tar självmord! asså det är då man tänker, nej va synd! men hallå det kan vara du, jag eller vi som har gjort det möjlit! jag kan ha varit den person som aldrig sa nej, eller den som bara lät allt hända! barnet kanske mådde dåligt så varför gjorde inte jag något om jag såg det?? det kan ha varit du som tänkte att det inte var något att vara orolig för, eller att man kanske tänkte nån gång ibland den där människan skulle jag kunna klara mej utan eller han/hon kan ju bara gå och dö! Tänk om personen tar det personlit och tar livet av sej. Fatta skuldkänslan man får då :/ om man bara kunde få alla att förstå att dom behövs, att dom är viktiga, att dom kan förändra världen!! jag tycker att alla kan kolla på det blir bättre, för då är det kändisar som har haft det värre än vad vissa har haft! jag har tyckt att jag har det svårt,  en av mina kompisar har haft det jobbit, men det som dom gått igenom är ingenting gemfört med min eller hennes situation!! så allihopa, det blir bättre :)
Kramiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Din blogg är så fin. Synd bara att du har sådan fragmaj som inte fungerar/syns så bra :(. Det finns en annan som man kan ändra färg och fungerar bättre. Jag bytte till den (kör svart/rosa... lila/vit hade varit snyggt här!). Du kan se om du kanske vill byta innan du har för mycket frågor att flytta över:

http://www.bloggextra.se

2011-06-05 @ 10:18:50
URL: http://www.bloggextra.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0