bääästa dagen :D

Hej :)

Idag har jag varit i Eskilstuna med evelina, hanna och isa :) första va dan bra med fint väder, sen när vi kommer till Eskilstuna så hitta jag typ världens snyggaste byxor, bild kommer :) och sen väntar jag och evelina på hanna och isa så gick jag ch evelina ner till ett par fiskar o då va det en fisk som följde med i rörelsen som jag gjorde med mitt finger, och det var as gullit :) sen så skulle vi gå till ett annat köpcenter och då stannade vi på vägen för att det var ett band som spelade :) dom va as bra :) sen kom det ett annat band som skulle spela ch dom va as bra :D asså jag beundrar dom :D as bra :) sen när jag kommre hem så är den bärbara datorn fixad :D jag = lyckligast :D bilderna kommer i nästa inlägg :)
Men nu ska jag ladda över dom, hade bra :)
Kramiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0