skola :/

Heej :D

Idag har ja varit i skolan :D ja har börjat gilla de ;o ja gillar typ alla lektioner :o elr iaf dom som äe rolia ;P swen finns de ju vissa personer som man tkr äe helt dumma i huve :/ men då ska man konsentrera sej på skolan ist för dom som försöker vara "coola" xP
Jag följde me emil hem ida :D de va as najs :D ja gjorde mina läxor o plugga inför nåra prov :) sen myste vi lite oxå :D men ja gjorde läxor i 1 h 40 min :D dom blev bra tror ja :D
Ida har ja hitta nya björnar till bloggen :D dom kmr sen :D ska fortsätta me läxan nu xP
Hade gött :)
Kramiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0