sandiiiiiiiiiiii :D <3

Hej :D

Sandii kom igår :D ja blev as gla för va hade lixom inte träffats på as länge :/ men nu äe hon häär :D såååååå nice :D
Sandii gillar att lyssna på "dunka dunka" musiik xP ni fattar xP o en av mina favvosar där äe "disco pogo" xP den äe bra om man har lyssna på den nåra gånger xP ja har typ fasna för sån musiik nu ;P
Ida va vi o bowla :) de va kul men ja blev typ trött i slutet o klotet förstörde mina naglar ;( inte bra x( men ja ska fixa dom sen :) ja måste ändå måla om dom för färgen har lossna lite ;/

Ja har ritat ansikten ida oxå :D ja börja me de bara för att lära mej rita lika fins som MC FEAST :D de äe hon som har lärt mej rita egna modeller o de äe hon som har fått mej att rita ansikten :) hon äe as duktii :D hennes bilder blir jätte fina :D o hela hon äe fin :D o hon äe jätte snäll o omtänksam :) <3 men ja kanske tar kort på mina bilder nån gång o så får ni se dom :D

Men nu ska ja sluta skriva o fortsätta rita ;)
Så hade gött :D
Kramiiz Nalliiz :) <3





Kommentarer
Postat av: mcfeasttttttttt

Awh! gullig du e Nallizzzzz (med "z") hahah xD



Älskar dig <333

2011-01-16 @ 16:55:17
Postat av: nalliiz

dukti mc feast ;) älskar dej me <333

2011-01-16 @ 18:47:56
URL: http://dodidat.blogg.se/
Postat av: nalliiz

dukti mc feast ;) älskar dej me <333

2011-01-16 @ 18:48:10
URL: http://dodidat.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0