bilderna :D

Hej :D

Nu kmr bilder från min kamera :D o asså ja äe ingen topp fotograf som hanna, ewelinka elr vissa andra x/ men dom får duga xP sen typ alla bilder äe liggande xP 

BÖRJAR ME EN BILD DÄR JA GÖR REKLAM FÖR "SOYALATTE" :D DE ÄE AS GOTT :D


NÄSTA ÄE BILDER FRÅN NACKA FORUM ME BAMBI :D


MIN DRÖM TRÖJJA (a)
 
DEN ME :D

BAMBI HAR EN TRÖJJA O ETT PAR BYXOR SOM HON PRÖVAR O JA HAR EN TRÖJJA O TOFFLOR (a)

COOLING BOORD :D

SÅÅ NAJZ :D

NU TILL ANNAT ;) TYP 2/3 NATUR BILDER :D




NU TILL JULBORDET I GONDOLEN :D

FIN DUKNING :D

LUT FISK :D

DESSERT :D

JULSTÄMMNING, JULKLÄDSEL, JULKLAPPAR:


JULAFTON :D

JULSTÄMNING :D

MOT FARFAR :D

JULKLAPP :D

JULKLAPP :D JA BÖRJA GRÅTA NÄR JA FICK DEN :)

NYÅR :D KORS-HALSBANDET FICK JA I JULKLAPP :D

EN AV 2 FÖRRÄTTER :D

2 AV 2 FÖRÄTTER :D

GOTT INNAN FYVERKERIER ;)

HELLOKITTY BUBBLIIZ :D

GLAS ME BUBBLIIZ :D

CHAMPANJE :D

MINI ASKAR ME CHOKLAD O MIN ÄLSKADE KLOCKA :D

Men de va typ alla bilder :D design bilderna kmr imorron :)
Hade gött :)
Kramiiz Nalliiz :) <3








Kommentarer
Postat av: Ewe

Jättefina naturbilder :D <3

2011-01-06 @ 19:57:48
URL: http://eweees.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0