bilder från ida :)

Hej :)

Ida har ja varit ute o fottat lite, o jobbat i stallet :) de va faktist kuul :D ja fick stapla "spån-balar" xP dom va as tunga men de gick braa :D kan tyvär inte ladda upp bilderna :/ men dom kmr imorron då :)
Men ja kan trösta me nåra av mina designer :) (modellerna har inte ja gjort typ alla bilder äe oskarpa :/ )

 








DE RÖD/ROSA ÄE MIN DAGBOK X)







FEL VÄND xP



MC FEAST :D





MIN DAGENS FAVORIIT :D


KESHA $ ;)

JUSTIIIIIIN :D :D :D

ASHLEY TISDALE :)

Nu har ni fårr se nåra av mina designer :) ja hoppas ja kan göra egna modeller som blir så fina :) ja får öva ;) "övning ger färdighet" ;) papi sa allti så när ja förlora i krocket när ja va yngre xP ja blev allti lika arg då xP
Men ska dra :) ha de gött :)
Kramiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer
Postat av: a m a n d a

jätte fina teckningar! va duktig du e, och ja övning ger fördighet =)

2011-01-08 @ 13:53:49
URL: http://lilaina.blogg.se/
Postat av: nalliiz

Va sööt du äe som läser min blogg amanda :) ja blir as gla :D <3

2011-01-09 @ 11:46:44
URL: http://dodidat.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0