älskar er :*

Heej :)

Jag har kommiit på att ja verkligen älskar min familj och mina kompisar :*
Familj: mamii, putte, papii, Lena, lillasyster, smulan, flisan, hästarna, mormor, morfar, farmor, farfar, carl, sten, farfars fru, alla på mormor o morfars sida i släkten, alla i farmor o farfars sida i släkten, madde (kusin), oscar (kusiin), peppe (moster), lucas (ingift morbror)
kopisar: ewe, hanna, isa, bambii, juffi, ippa <33 
nu kmr ja skriva alla ja har nån relation me men jag har inte lika stark relation till alla: cilise, jossan (7b), lolle, ebba, lewin, frida f, elin f, Sandii <3, karin (västkusten), hardy, lydia <3, mikis, sofia, gucci, joel, marcus b, marcus a, norrman, jessica b, hanna k, berg, maria, mulle, ronja (9an), louana, rasmus, gabbi, jonna, minna, kevin, martin n, amanda (j), amanda (7an), manda, doresa, moa (f), natta, alex, amela, nickan, clara, svante, matilda, tillan, jonah, selma, amie, wilhelm, feliishiia, emelie e, madde (8a), jimmy, vivecka, moofinsyster (emma w), dogge, elias, teckner, mari b, emelie c, michelle, louise, ronja, emma a, elin r, kristina, annelie, norrman, zamuel, jenfa, Emil <33, Mathias <3 

kan inte ladda upp bilder så de blir inga bilder på kompisar :/ men dom vet att ja älskar dom iaf :)
Hoppas alla fattar att ja tycker att dom tillhör mej lite nu :) alla :) <3
Kramiiz Nalliiz :) <33


Kommentarer
Postat av: Amelie

Aww Jenny du är Bäst :D :** Älskar dig ! :) <3333

2011-02-07 @ 20:34:11
Postat av: Sofia

älskar dig me gumman <3

2011-03-08 @ 15:36:00

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0