idag :)

Hej :)

Jag vet att jag inte har bloggat på nån dag men jag har inte hunniit, igår var det fotboll, skola och truppgymnastik x) men nu bloggar jag :) '
Ehm, idag har jag varit med hanna och evelina efter skolan, sen kommer man hem och då åkte vi till "lager 157" och kollade på kläder, de fanns bara saker till min lillasyster -.-'
Men jag tog lite kort oxå :) men dom kommer jag ladda upp på "nalliiz.blogg.se" ;)
När jag var med evelina i måndas så skickade vi sms till 118800, 118118 och 118100 och frågade vad vi skulle göra ;P dom svarade:
118800: "Hej! Nu ska Evelina och Nalliiz gå ut och lägga sig i solen. Dom tänker bli riktigt bruna inför beach 2011! Glöm inte använda solskydd, annars kanske ni bränner er. Glad påsk! Mvh 118800."
118118: "Hej! Vi tycker Nalliz och Evelina ska göra något som de båda tycker om samtidigt som de passar på att utnyttja att det är så fint väder just i dag! Kanske kan Nalliiz och Evelina åka och fiska någonstans eller lägga sig ute och bara lapa sol och slappa! =) Mvh Eniro 118118 sms."
118100: "118118 tycker att ni ska ut och njuta av det fina vädret. Kanske ta med sig en filt ut och leta upp en fin gräsplätt att lägga sig på. Ta även med en kortlek och köp lite glass att njuta av i solskenet. Ha en bra dag!"
Så vi gick ut och köpte en glass ^^
Jag var även med i onsdags när evelina fick hem ett paket på posten :D hon hade vunnit ett pris, det var en vetekudde med broderi "mens bloggen" och ett USB-minne med texten "mens bloggen" x)
Ne nu ska jag fixa bilderna från dessa dagar upp på andra bloggen :)
Hade gött :)
Kramiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAH , mensbloggen XD

Håller på att sprätta bort det nu från vetekudden , hihi ;) <3

2011-04-29 @ 19:53:41
URL: http://eweees.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0