YO! :)

yoo :) jag sov till 08.25 idag även fast jag va vaken till 23.00 igår o kolla på film :D iaf vi vann igår med 4-1 :) ag gjorde inte mål utan det va jossan o jenfa :) jag fick en frispark för det va nån som hoppa in i mej x) jag blev fälld o det gjorde ont men jag fick gräsfläck på axeln o det äe huvesaken ;D sen gjord ejag nåt som jag inte borde ha gjort ... jag fick hands. Bollen typ stuttsa elr rulla upp på mitt ben o då råkade jag fånga den med handen o typ halft tog upp den :o dommaren blåste inte direkt o då blev jag förvånad för han stog typ breve mej xP men sen när jag släppte den så blåste han efter nåra sekunder xD jag fick ont i mitt smalben igår typ i muskeln där xD men aja det va inte hela världen så jag spela men nu har jag as ont där x) o sen när jag hade varit hemma ett tag så lyssnade jag på en inspelning i min mibil :D det va när jag spela in när Mc Feast skrattar x) då äe det såhär:
- ärru okej? frågar hanna
- äeäeh ... svarar ewe
sen börjar Mc Feast skratta o försöker farklara nåt o då låter det såhär:
- såg lite rolit ut ... åsså ... åsså ... (nånting) o du kom under o du ba eieieieieieieh'
sen börjar jag skratta!
- åh så lite godiis ... sa isa
- HAhaha, sa hanna
- jenny jag får smaka? sa ewe 
- nej ... sa jag, med godis i mun x) 
jag vet inte vad som hände den dan bara att vi 4 va på öppethus XD jag vet inte vart godiset kommer ifrån :o 
jag ska snart åka o konfa mej så alla får ha det bra :) (o om ni hade hört inspelningen som jag gör så skulle ni ha garvat ihjäl er xP ) puzz o kram skummbanan xP // Nalliz <3
         

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0