yes! :D

tjenare :) jag hade ju match ida :) vi vann med 10-2! YES! <3 sen va det såhär att om Eskilstuna United van deras match så skulle vi komma 3:a i serien annars kom vi 4:a så stefan ringde till dom o fråga hur det gick. Sen kom där vårat lag hade samlats o både lät o såg lessen ut :( då sa han: "det blev 3-0" alla ba:" till vilka?" stefan ba: "eskilstuna united :)" o jissa hur glada vi blev :D asså felicia blev skit glad o skrek att vi ägde :D fast det viste ju alla redan ;) o det va nåra framför oss när vi sjöng o så som ba: "jaja IK Tun äger iaf!" fast det va bara jag som hörde för jag gick först :P jaja dunkers IF äger! o maddes lag såklart :) <33 igår va jag på circus med ewe, putte, emma o jonas + Co xD det va faktist najs :) bara att en dampade ur när hennes typ gardin, xD, fasna ;P sen trollade dom o jag fatta ingenting ;o sen va det den sötaste chihuahuan I ever seen :D fast det som jag inte gilla med circusen va att jag tappa både min läsk o min mobil xD asså jag o ewe satt högst upp så jag satte mej o tog upp de med fötterna :D I´m clever :) (vet inte om jag stava rätt) igår fick jag låna emmas Justin Bieber skiva o Gud va han äe bra :D <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333 ikväll kmr tjejerna o sover här :D det ska bli as kul :) puss o kram på alla nu // Nalliz <3
          


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0