tjoo :)

tjoo :) jag har inte skrivit här på länge :( för det har inte hänt så mkt ;) jag, mamma o emma va o handla idag o jag fick ett par skit snygga skor, ett par snygga jeans o en as snygg kofta :D <33 tack mami :* jag hoppas mamma kan få min data fixad snart för då kmr det bilder varje dag :) <3 o nu, nu äe det klart! jag ska sy en såndär mirandanalletröja :D jag tror det kmr bli bra :) jag har inge mer att skriva igentligen, förutom att jag älskar CHRISTIAN BEADLES o JUSTIN BIEBER <3333333333333 sen har jag fsnat för en kille som äe 2 år yngre än mej ;P han heter ANDREAS ;D men alla får ha det så bra // Nalliz :) <33

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0