igår :D

Yo everybody :) igår va jag på trav med mormor, morfar, mamma, putte o emma :) mojjen sprang :) hon klarade det :) det va att dom skulle springa en viss tid för att bli godkända o mojjen blev det :) jag såg en as söt valp o en as fin grandanois :D sen såg jag björn goop o nåra andra sånna däera kända kuskar :D sen pratade jag med en tränare till en av hästarna som stog i boxen breve oss :) cooling jag va igår asså ;P
Idag har jag studie dag o jag ska göra läxor :) men ikväll då smäller det :D jag    ska    till   tjejtorgeeeeeeeet :D sing haleluja asså xP jaja jag har inge mer att skriva men ni får ha det gött idag / Nalliz <3 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0