nuet :)

hej :) u smile videon kom ju ut inatt klockan 2 men nu har jag kollat på den :D den va as bra :) jag har kommit hem till pappa :) vi åt thai mat o skratta lite (mkt) xD just nu i nuet så tar vilder från kamera till datan :) jag har reden tagit från min mobil :)
jag har pratat med den sötaste igen :3 men idag så log han extra stort :D asså I cant get his smile of my mind :S a inte justins heller men det äe inte honom jag menar :S
Ewe har skickat JB bilder till mej :) tack ewelinka ;P <33
jag har köpt uggs och en söt tröja med mamma idag oxå :) tack mami :) <33
har typ inge mer att skriva :( puss o kram/Nalliz :) <33

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0