igår o inatt :)

Hejsan :)
Igår så hade mamma planerat nåt kul :) vi viste inte vad det va :S men när vi kom till Sundbyholms slott så sa mamma . . .
skulle på afternoon tea :D jag blev as glad :D vi åt, åt, åt och åt x) först smörgåsar, marmelad och ost :) te va ju en självklarhet för mej, mamma och emma :) o de va gött :) efter bröd o så, då åt vi efterrätt ;) det va choklad och frukt :) jag åt vit, mörk och vanlig choklad. gissa om ja va mätt elr xD jag trodde inte jag skulle komma in i bilen x(
Senare på kvällen så skulle jag till ewe o hanna :) dom fyllde 14 ;) vi åt god mat o sen kolla vi på film: Juno :) det va najz :) hoppas alla hade en lika bra kväll som jag hade :D
puzz o kram / Nalliiz :) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0