wii :)

Hej :)
nu har jag varit i stan med ewelinka o hanibanani ;P jag köpte en tröja, kattmat, katt tining, sminktuss och godis + kaffe :) hoppas hon blir glad :) när vi satt vid fel bussplatts så såg vi vindsnurror på en balkong och då tänkte jag på Christian =3 för det äe ett klipp när han har lite kul o sitter i en bil, har en vindsnurra och håller ut den och huvet genom fönstret och skriker wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii x) han äe bara sååååå söt då ;) efter det kunde jag inte få Christians face ur mitt huve ;( ända tills vi gick till rätt bussplats och det stog en söt kille där :D han va as söt ;) sen när vi gick av bussen så gick han förbi mej, ewelinka och hanibanani så pirrade det till i min mage :( det va inte bra x) En killkompis kom hem från Egypten igår :) hoppas han hade det kul :) innan jag började blogga så dansade jag lite till Ushers "DJ got us falling in love" men nu lyssnar jag på Justin Bieber o ska kolla på Fokis blogg :) hoppas alla har haft en lika bra dag som jag har haft :) hade kul puzz Naliiz :) <3
   
sen när jag tog kort så blev Smulan lite fundersam och ville va med på bild:
 OH YEAH xP <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0