tjuu ;)

Tjuu ;)
Idag hjar vi varit på skol bio :P jag skulle ha suttit breve en kille i sjuan :D men sen så skulle ju tydligen 6+7 åka o kolla på bio o 8+9 skulle kolla på en bio :( filmen va typ tråkig typ inge spec xP det hette "slumdog millionare" :P jag va typ as trött i slutet av filmen o halvt sov xD men aja, nu har jag sett den iaf :) pallar typ inte förklara vad som hände utan det får du ta reda på själv ;P jag blev fett disepointed när vi inte skulle sitta med 7orna :( jag ville ju sitta breve honom ;)
Sen idag när jag kom hem så bakade jag, mami o syrran ;) pepparkoakor o lussebullar :D sen gjorde vi knäck o ischoklad :) goooood :D hoppas alla har haft en rolig dag :) typ som jag ;) Kramiiz Nalliiz ;) <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0