tjossan :)

hej :)
goda nyheter :) jag kmr inte byta namn på min blogg :) den kmr heta dodidat.blogg.se :) men när man kommer till min blogg så kmr den heta nalliiz :) men det kmr få vänta ett tag xP o när jag får en dator som funkar så ska jag blogga mkt, mkt och mera xP



HISSA:
FOKI :D
typ min idol =3
JUSTIN BIEBER :D min manliga idol =3
ROSA O LILA :D typ dom finaste färgerna =3


DISSA:
VÄDRET D: det har regnat typ hela dan :(
FÖRKYLNING D: jag äe lite förkyld :(
BLOGGKVÄLL D: det blir inge för det gick inte att fixa :( 

ha det så bra :)  puzz Nalliiz :)

Kommentarer
Postat av: Amelie

HISSA:

AMELIE !!!(a) :D

Cubus jeans !! :D aaaahhhhh <333



DISSA:

-

2010-11-13 @ 21:55:21

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0