sooooool :D

Hej hopp gummisnodd ;)
Idag ska jag va hemma med min lillasyster själv för mamma ska handla o putte vet jag inte xP Det äe soool idag :) kallt men strålande sol :D jag älskar när det äe sol :) det äe helt blå himmel oxå :) det äe fint :D
Jag kollar på "familjen Robinson" :) det äe en fil som handlar om en kille som bor på ett barnhem. Han älskar att uppfinna saker men inen av han uppfinningar funkar. Ända tills det kommer en kille som säger att han äe en polis från framtiden. Om killen kunde bevisa att han kom från framtiden så skulle det fixa allt. "polisen" visar att han kommer från framtiden men då ändras allt. Om man vill veta mer så får man kolla på den ;P
Jag ska sy en miniatyr klänning idag :) jag lägger upp bild om den blir bra ;) men nu börjar filmen igen så ni får hade bra puzz Nalliiz :) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0