okey :D

Tjenare everybody :)
Idag tog jag o ambi bussen till nacka forum :) det  va najs :D ambi köpte: tröjja från newyorker 99 kr, farsdagpresent 50 kr, mascara kicks 165 kr och randig tröjja 74 kr på cubus :) själv köpte jag bara farsdagpresenter :) klockan kvart i ett så åt vi mat :) jag åt en toast med en läsk o ambi tog toast med varm choklad ;) njam njam :P det va alvalit gott :D vi gick igentligen bara o kolla på kläder :) jag har kort på alla kläder som sitter bra på mej :) newyorker äe den nya favoriten :) jag älskar den :) <33
Jag fick ett samtal från papi som sa att han inte komma o hämta mej o ambi vid andra busstatinen för han o syster hade gott vilse i skogen xP timmarna gjick ojag typ brydde mej inte ;) men sen ringde lena o sa att hon skulle hämta oss vid Hemmesta C o jag sa ja o jag messade om tiden då vi skulle va där :) när jag kommer till lena så säger hon att hon fick hämta oss för att papi o syster va fortfarande vilse  i skogen x) '
- a pappa fick ringa polisen, sp nu är poliserna ute o letar efter honom.
Då började jag garva för att det blev en stor grej bara för att dom va vilse xP så 2 poliser o 1 polisbil va ute o ringde med syrenerna vid skogen som dom va i ;P sen kommer det fram att poliserna hade fått ringa sveriges K9 xD då blev det asså 4 poliser, 2 hundar o 2 bilar ;) det blev en super stor grejj av det xP men när jag o ambi datanördade så hörde lena en helikopter :) det brukar flyga helikoptrar över oss så jag tänkte inte mer på det ända tills vi fick veta att det va en polishelikopter :) dom hade asså skickat ut en helikopter oxå xP då blir det 6 poliser,2 bilar, 2 hundar o en helikopter x) sen kom det 2 polisbilar till o då blir det 10 poliser, 4 bilar, 2 hundar io en helikopter xD <3 men dom kom hem :) det äe bra :) tack alla snälla poliser som hjälpte papi o syster :) Gud bless you all :) <3

Kommentarer
Postat av: Amelie

hahaha i love that jeans <3<3<3 ;)

hahaha och alla poliser och helikopter ;P



Engelsk översättning:



Gud - God

Gud välsigna er alla - God bless you all ;) <3



bästa bloggerska : Jenny Trolle ! :D

2010-11-13 @ 22:18:07
Postat av: Nalliiz

jag vet ;) <3

2010-11-13 @ 22:38:16
URL: http://dodidat.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0