månda xP

Tja ;D
Idag har jag varit med hanibanani, mc faest o ewelinka ;P det va kul :) för när vi skulle gå hem till mej i det här pissvädret så kom en taxi som skulle åt vårat håll :) så hon svängde in mot oss, på vägen o plockade upp oss o körde hem oss hela vägen :D yess :D göödiiz :D
Christian fyller år i dag :D han fyller 14 år :) jag har skrivit grattis på hans twitter :) happy birthday :D god bless you :D <33
sen äe det en länk som alla borde kolla på :) det äe Justin bieber på ama galan :) han sjunger låten "pray" :) det äe typ den finaste låten jag har hört =3 http://www.youtube.com/watch?v=Ia7JA0TPL7w! God bless you to Justin :D
hoppas alla har haft det bra idag :) pöss o kram - Nalliiz <33
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0