månda igen :P <3

Hola :P
Como te llamas? Me llama Nalliiz ;) Qúe tal?
Okey, fick ett ryck o ville snacka lite på spanska ;)
Idag har väll varit okey :P På morronen så kollade vi på en matte film ;P Då va det en lärare med en smartboard som förklarade nåra ekvationer o så ;P det va faktist bra för jag fatta xP sen efter det så hade vi lite andra lektioner o sen så snackade jag o hanibanani lite :) det löste sej lite tror jag :) men vi fick typ sitta i ett litet rum först o väggarna krymte :/ det va scary xD
Hanibanani o ewelinka va här idag som varje månda ;) det va najs :) hanna va typ lite lessen först men sen blev hon glad o då blev det najs :D <3
Hade gött kram Nalliis (har typ inge mer att skriva)

men vänta!!!!! Emil (min kompis som fyllde 13 igår) äe 13 år o 1 dag ;)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0