idag :)

Tjulelule :)
Idag har jag varit hos kusinerna hela dan :) jag ska ladda upp bilder på dagens outfit senare men först lite annat gött :) jag har en favvo låt :) det äe inte med Justin :o Det äe Bruno Mars nya låt "just the way you are" Fick en kudde ida av min moster :) det äe lila and I love it! :) tack så jätte mkt :D <33 men dagens outfit: min nya tröjja, ett par jeans taits, svart linne (som inte syns) och färgad ögonskugga :) 
tröjja: Bikbok 149 kr, byxor: Ginatricot 299 kr, svart linne: Ginatricot 99 kr
Men bara för att det äe en nalle blogg (och för att reta hanibanani) så måste jag lägga upp en mirandanalle bild 
  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0