idag :)

Tjulelule ;)
Idag har jag varit i Värmdö Köpcentrum med Lena :D Vi handlade lite allt möjlit ;) lite mat, lite saker till huset, lite till fåglarna o lite till träd o så (typ belysning) :) det va as najz :)  sen på hemvägen hade Lena glömt att vi skulle fika o då köpte vi fika på vägen :) 2 soyalatte o en saffransbulle till mej ;) det va sååååå gott :) jag <3 soyalatte ;)
Sen när vi kom hem så fixade jag mitt rum sen efter det så skulle vi äta :) det blev:
förrätt: kungskrabba :)
varmrätt: lax med spenat, sparris, potatis o sås :) MUMS ;)
Men det braiga med att sitta här i min säng o blogga äe att jag har doftljus breve mej o det lycktar gott :) <33
Idag har jag messat med en kompis :) han äe as snäll :) vi har typ blivit as bra kompisar under en dag ;) <33
Hoppas alla har haft en lika bra dag som jag har ;) Kramiiz Nalliiz :D <33

  kompisar :D <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0