grattiiz :)

Hej :)
Min kompis från sjuan fyller år idag :D grattiiz Emil :D nu äe du tretton :) jag sjöng för honom imorse xP fast jag messade honom det xP o det va innan han hade vaknat ;P MEN GRATTIIS :)
Men idag ska jag hizza o dizza 6 bra saker o 6 dåliga :)

HIZZA:
1. kompisen blir 13 :)
2. as bra huveräkning i fredas ;)
3. soyalatte :D
4. en ny as bra kompis :*
5. första advent idag :D
6. hanibananis o ewes bloggar :D (adresser kmr senare)

DIZZA:
1. kallt xP
2. hunden va rastlös xD
3. mitt resultat på B-delen i matte :( 
4. det va ljust inatt p.g.a snön ;( 
5. plastlukten från halkskydden som ska va under mattan xD
6. att Lenas vas gick sönder igår :( 

Hoppas ni gillar mina "hizzningar" ;) men aja xD nu har jag slut på fantasi o ska sluta skriva :( puzz o kramiiz Nalliiz ;) <3 
  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0