wei :)

Hej :)

Jag fick ta med mej Duchesse (min dator) hit till Solna :D det här äe nog sista gången jag bloggar för idag ;) 
Idag har varit den bästa tror jag :D jag vaknar o sen äter jag frukost ;) sen så äe jag vid datan hela tin (datanörd) o lyssnar på bra musik :) sen får jag lite hyper ryck till o från o det äe alltid kul ;) sen åkte vi hit till Solna o till midda då så åt vi "mangocatny-kykling" det äe as gott :D asså Lena gör den as good :) 
Jag har varit varm hela dan o det har känts som att jag äe nervös för nåt ;) men jag vet inte vad det äe ;P
Ska snart sova ;) gonatt krammiiz Nalliiz ;) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0